بهترین برند باتری گوشی سامسونگ کدامند+معرفی چند مدل گوشی از نظر باتری

احتمالاً تا به حال برای شما پیش آمده است که باتری گوشی موبایلتان به درستی شارژ نشود و یا زودهنگام شارژ خالی کند، این عمل نشان دهنده خراب شدن باتری می باشد و باید حتماً آن را تعویض کنید. آیا هنگام تعویض باتری این سؤال پیش آمده است که آیا این برند باتری از کیفیت خوبی برخوردار است یا خیر و یا چه برندی را خریداری کنید که هم دیر خراب شود و هم آسیبی به گوشی شما وارد نکنید. در این مقاله ما به معرفی بهترین برند باتری از جمله باتری گوشی سامسونگ پرداخته ایم. هر چند که این از برندها برای دیگر گوشی های موبایل همانند شیائومی و آیفون و هواوی مورد استفاده قرار می گیرند.

باتری برند KF Senior:

کی اف سنیور یکی از معتبرترین برندهای باتری موبایل به شمار می آید که تخصص بیشتر آن در عرضه باتری‌های آیفون می باشد. به طور کلی این برند از سل و ای سی های بسیار مقاوم در برابر جریان برق استفاده می کند که از خراب شدن زود هنگام باتری و باد کردن آن جلوگیری می کند. همچنین دارای یک سیستم مدیریت پیشرفته باتری است که مانع آسیب رسیدن به باتری می شود. این شرکت علاوه بر تولید باتری، شارژر، کابل اسپیکر و دیگر لوازم جانبی موبایل نیز فعالیت می کند و محصولات بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است.

بهترین برند باتری گوشی سامسونگ کی اف سنیور

باتری برند Poder:

باتری پودر جزو باتری های تقویت شده است که در بازار ایران از قیمت مناسبی برخوردار بوده و کیفیت قابل قبولی نیز دارد. شرکت پودر محصولات خود را با گارانتی در اختیار کاربران قرار داده است و مورد استفاده گوشی های سامسونگ، آیفون، هواوی و شیائومی می باشد. این شرکت علاوه بر باتری، محصولات دیگری از لوازم جانبی موبایل را به بازار عرضه کرده است که کیفیت های عالی دارند.

بهترین برند باتری گوشی سامسونگ پودر

باتری برند نکسل:

نکسل اولین برند باتری موبایل است که جزو باتری های سفارشی به شمار می آید و از بهترین سل و با گارانتی به بازار عرضه شده است. باتری تقویت شده NeckCell از کیفیت شارژ و طول عمر بیشتری نسبت به دیگر باتری ها برخوردار بوده که از باد کردن در دراز مدت جلوگیری می کند. این باتری همچنین از نظر کارایی تفاوتی با باتری های اصلی گوشی ندارند اما نسبت به دیگر برندهای باتری از قدرت بیشتری برخوردار می باشد.

به شما پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با انواع باتری گوشی موبایل و ساختار آنها مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

بهترین برند باتری گوشی سامسونگ نکسل

معرفی بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری:

گلکسی A04s:

گوشی A04s می تواند بهترین گوشی برای افرادی باشد که تا 6 میلیون می توانند برای خرید گوشی هزینه کنند. باتری این گوشی سامسونگ 5000 میلی آمپر ساعت است و از نوع پلیمری می باشد که توانایی 18 ساعت شارژدهی را برای کاربر به ارمغان می آورد. شارژر مورد نیاز گوشی سامسونگ A04s با حداکثر توان 15 وات می باشد.

گلکسی A24:

این گوشی تا رنج قیمت 8 میلیون تومان است و عملکرد بسیار عالی دارد. باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است و قادر است با شارژ 100 درصدی و در استفاده معمولی تا 2 روز شارژ نگه دارد. شارژر این محصول نیز از نوع شارژرهای سامسونگ با توان 15 وات می باشد.

گلکسی A54:

این گوشی تا رنج قیمت 15 میلیون تومان می باشد و باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت می باشد و قدرت بالاتری نسبت به دو مدل گوشی قبل دارد. باتری این گوشی قادر است در حالت وب گردی 18 ساعت شارژدهی داشته باشد. شارژر مورد نیاز آن از نوع شارژرهای فست سامسونگ با توان خروجی 25 وات می باشد.

گلکسی S21 FE 5G:

این گوشی قیمت حدودی 25 میلیون تومانی دارد که باتری آن 4500 میلی آمپر و از نوع لیتیوم یونی است. مقدار قدرت و ظرفیت باتری این گوشی نسبت به گوشی های قبلی که معرفی کرده ایم کمتر می باشد اما با وجود تراشه ی اگزینوس میان شارژدهی آن 4 الی 5 هزار میلی آمپر قرار گرفته است و حدود 16 الی 18 ساعت انرژی مورد نیاز گوشی را تأمین می کند. باتری این گوشی همچنین از شارژ بی سیم، شارژ معکوس بی سیم، قابلیت فست شارژ و شارژ شدن در کمترین زمان ممکن پشتیبانی می کند.

جمع بندی:

در این مقاله سعی کرده ایم بهترین برند باتری هایی که در بازار ایران موجود است بپردازیم و همچنین چند مدل گوشی که از نظر کیفیت باتری در رده ی بالایی قرار گرفته اند و قیمت های مناسبی دارند را معرفی کرده ایم.

دیدگاه شما چیست؟