پرسش های متداول
1- آیا برای خرید از سایت می بایست در وبسایت فروشگاه عضویت داشته باشم؟
بله، هر چند که می توانید بدون وارد شدن به سایت یک کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید ، اما برای انجام مراحل بعدی و ثبت سفارش باید با یک حساب کاربری داشته باشید و یا در هنگام خرید ، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در سایت اَکسرُن (Axron) میتوانید :
- با سریع ترین و ساده ترین راه ممکن خرید کنید.
- به راحتی سوابق خرید و فعالیتهای خود در سایت را مدیریت کنید.
- می توانید لیست علاقمندی های خود را بسازید.
- می توانید نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
- در جریان فروش های ویژه و قیمت روز محصولات نیز قرار خواهید گرفت.
2- نحوه ثبت سفارش کالا چگونه است؟
برای خرید از سایت اَکسرُن (Axron) ابتدا پس از انتخاب کالای خود ، آن را به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. توجه داشته باشید در زمان ثبت سفارش مربوطه مشخصات و مبلغ نهایی ، نام کالای مربوطه را با دقت بررسی کنید.
3- در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟
در تمامی ساعات شبانه روز می توان سفارش های خود را ثبت کرد. تیم کارشناسان ما در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام مینمایند.
4- آیا امکان لغو سفارشات وجود دارد؟
بله ، در هر زمان از ثبت سفارشات می توانید آن ها را لغو کرد، اما پس از ثبت کالای مورد نظر و پرداخت وجه آن ، میبایست با تیم کارشناسان ما تماس بگیرید. اگر سفارشات شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت تمام وجه شما بازگردانده خواهد شد. اما اگر کالای شما ارسال شده باشد میتوانید پس از تحویل بسته و با هماهنگی تیم پشتیبانی کالا را برای ما ارسال کنید و پس از بررسی توسط تیم اَکسرُن (Axron) تنها مبلغ پرداختی مربوط به محصول به حساب شما واریز خواهد شد. (از پرداخت وجه پست معذوریم)
5- آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد ؟
بله ، تنها با ثبت آدرس مورد نظرتان غیر از آدرس خودتان در هنگام ثبت سفارش ٫ کالای مربوطه به آدرس ذکر شده تحویل داده میشود.
6- چه مدت زمان طول میکشد تا کالا به دست کاربر برسد؟
در روزهای کاری، درصورتی که تا ساعت ۱۲:۰۰ سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما کمتر از 24 ساعت به اداره پست تحویل داده می شود و اگر خارج از این بازه زمانی سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما 1 الی 2 روز کاری به مرکز پست تحویل داده خواهد شد. پس از تحویل کالا به اداره پست، محصول با سریع ترین نوع ارسال به سراسر کشور "پست پیشتاز" ارسال می شود و با توجه به ساعت کاری اداره پست محصول بین 3 الی یک هفته به دست کاربر خواهید رسید..
7- چرا گارانتی شارژرها فقط یک ماهه است؟ آیا شارژرهای اصلی کیفیت لازم را دارد؟
شارژرهای اصلی موجود در فروشگاه ما محصولی با کیفیت بسیار بالا هستند که قبل از عرضه، تحت تستهای دقیق کنترل کیفیت قرار میگیرند. به همین علت، شارژرهای اصلی به عنوان کالای مصرفی، گارانتی رسمی طولانی مدت ندارند.
اما فروشگاه ما با اطمینان کامل از کیفیت محصولات، گارانتی یک ماهه فروشگاهی را ارائه میدهد تا خیال شما بابت سلامت و عملکرد شارژرها راحت باشد. در مدت زمان گارانتی اگر مشکلی برای شارژر پیش آمد، ما محصول را تعویض و یا مرجوع میکنیم.
همچنین بعد از پایان گارانتی، تیم پشتیبانی فروشگاه ما پاسخگوی سوالات و نیازهای شما خواهند بود تا بهترین تجربه خرید را داشته باشید.
با خرید از فروشگاه ما، هم از کیفیت اصلی محصول و هم پشتیبانی دائمی را دریافت خواهید کرد.
کاربران گرامی امیدواریم که جواب سوالا تتان را با خواندن مطالب بالا گرفته باشید در غیر اینصورت میتوانید از بخش « تماس با ما » با کارشناسان ما در ارتباط باشید.